Property in Alanya. Ideal Estates, +90 532 777 4 777

Yhteistyö ja Kumppanit

Yhteistyö Ideal Estatesin kanssa

Yhteistyötä ulkomaisten agenttien kanssa 

Ideal Estatesin tekemä yhteistyö kattaa kiinteistönvälittäjät ympäri maailmaa. Ymmärrämme, että nämä agentit ovat asiakkaan tärkein avustaja, joka tarjoaa luotettavaa tukea ostajalle omassa maassaan. Siksi arvostamme molempia osapuolia hyödyttäviä, luottamuksellisia kumppanuuksia agenttien kanssa, jotta voimme tehdä erinomaista työtä ja antaa asiakkaallesi mahdollisimman paljon huomiota ja huolenpitoa. 

Kiinteistömarkkinoiden erikoisalojen ymmärtäminen

Olitpa aloittelija tai kokenut kiinteistönvälittäjä, kiinteistömarkkinat tarjoavat aina alueita, joita et tunne. Tekemällä yhteistyötä tietyn markkinaraon edustajan kanssa, kuten asunnot Turkissa, tiedät tarkalleen, kenen puoleen voit kääntyä, jos sinulla on kysyttävää. Vaikka olisit perillä tietystä aiheesta, erikoistuneet edustajat, kuten Ideal Estates, voivat tarjota toisenlaisen näkökulman. Vuosien varrella kymmenet ulkomaiset yhteistyökumppanit ovat luottaneet meihin.

Mutta kuinka valita oikea monista kiinteistönvälitys toimistoista?  Ideal Estatesia johtaa täysin valtuutettu ja lisensoitu kiinteistönvälittäjä, jolla on kokemusta myynnistä Turkissa. Käsittelemme englantia, venäjää, saksaa, ruotsia ja suomea puhuvia asiakkaita, koska haluamme koko prosessin olevan asiakkaalle selkeä. Sopimukset allekirjoitetaan myös näillä kielillä ja sen ansiosta ei ole epäselvyyksiä. Myynnin jälkeiset palvelut, jotka loma asuntojen erityisluonteen vuoksi ovat erittäin tärkeitä, tarjotaan jokaisen omalla kielellä.

Kaikki nämä tekijät takaavat, että yhteinen asiakas on tyytyväinen. Kaikki yksityiskohdat, työstandardit ja yhteistyöehdot on määritelty sopimuksissamme.

Ideal Estatesin kanssa työskentelyn edut?
  • Yhteyshenkilösi https://idealestates.fi/agent/tuula-arikan/vastaa pyyntöösi välittömästi, Näin asiakkaan ei tarvitse jäädä odottamaan pyytämiään huoneisto vaihtoehtoja, kuten monen muun ulkomaisen kiinteistönvälitystoimiston kohdalla.
  • Työskentelemme rehellisesti ja avoimesti ja kerromme sinulle jokaisesta vuorovaikutuksesta mahdollisen ostajasi kanssa.
  • Maksamme välityspalkkion välittömästi kokonaisuudessaan heti, kun kauppa on suoritettu ja maksu vastaanotettu asiakkaalta.
  • Tarjoamme tutustumismatkan aktiivisimmille agenteillemme, jotta voit tarjota henkilökohtaista tietoa asiakkaillesi.
  • Teemme yhteistyötä kiinteistönvälitys toimistojen, juridisten konsulttien, asianajajien ja maahanmuutto-ohjelmien neuvonantajien sekä muiden kiinteistöalalla työskentelevien ammattilaisten kanssa.
  • Asiakastyytyväisyys on taattu, sillä tarjoamme asiantuntevaa myynti- ja myynnin jälkeistä palvelua.
Miten yhteistyömme toimii
  • Jos sinulla on asiakas, sinun on sovittava Tutustumismatka.
  • Sinun tulee lähettää sähköpostia osoitteeseen info@idealestates.com kun olet varannut esittelymatkan asiakkaan kanssa. Kerro meille asiakkaan lentotiedot ja portfoliovaatimukset.
  • Lähetämme sinulle turkkilaiselta tiimimme jäseneltä varaussähköpostimallin, joka sisältää asiakkaan yhteystiedot.
  • Saat seuraavana päivänä raportin asiakkaidesi esittelymatkasta, kuten kuljetus- ja majoitustiedot. Myös yksityiskohdat asunnoista, joita tullaan näyttämään.
Mitä odotamme kumppaneiltamme
  • Seuraa asiakkaitasi ja valmistele heidät tutustumismatkalle.
  • Meidän tulee olla ainoa välitystoimisto.
  • Kiinteistösalkkumme myyntihintoja ja eritelmiä ei pidä muuttaa. Paras menettelytapa on olla rehellinen.
  • Yhteisten periaatteidemme pohjalta toivomme kehittävämme pitkäaikaisen kiinteistökumppanuuden.
 

Yhteistyötä ja kumppaneita ammattimaisten freelancereiden kanssa kiinteistökaupassa

Etsimme ammattimaisia freelancereita kiinteistöalan yhteistyöhön!

Ideal Estates on yksi Turkin tunnetuimmista kiinteistönvälitys toimistoista. Olemme tekemisissä monien asiakkaiden ja rakennuttajien kanssa ja siksi meillä on parhaat tarjoukset taattuna. Meillä on myös laaja juridinen kokemus ja tietämys turvallisen kaupankäynnin takaamiseksi.

Keskinäisellä kiinteistösijoitus kumppanuus-sopimuksella on paljon etuja. Seuraavat ovat ohjaavat periaatteemme ja edut pitkäaikaisen freelance-kumppanuuden muodostamiseksi kanssamme:
  • Kiinteistöalan ammattilaisena on helppo ajatella, että olet omillasi. Vaikka olet osa välitystiimiä, työskentelet yleensä yksin asiakkaidesi kanssa aikataulusi mukaisesti. Yhteistyö kanssamme voi parantaa taitojasi ja kykyjäsi, kehittää ystävyyssuhteita, alentaa kustannuksia ja luoda paremman työelämän tasapainon.
  • Tietenkin ilmeisin etu tässä on mukavuus ja joustavuus. Työskentely yhteistyö toimistossa, kuten Ideal Estates, tarkoittaa, että sinun ei tarvitse huolehtia jäykistä toimistoajoista. Voit tulla ja lähteä valitsemaasi aikaan. Tästä syystä kiinteistöalan ammattilaiset viihtyvät kanssamme. Voit nauttia erilaisista vaihtoehdoista, kuten omasta työpöydästä tai yksityisestä toimistosta.
  • Yhteistyö Ideal Estatesin kanssa varmistaa, että sinulla on pääsy nopeaan Internetiin, videoneuvotteluihin ja muihin tekniikoihin, jotka sisältyvät yhteistyöhön. Lisäksi tarjoamme tukihenkilöstöä, joka voi vastata puheluihin ja hoitaa asiakkaitasi, kun olet poissa, mikä varmistaa, että liiketoiminta mahdollisuutta ei menetetä.
  • Ilman vuokrakuluja tämä antaa sinulle mahdollisuuden työskennellä korkealuokkaisessa liiketilassa – kaikkine tarvittavine laitteineen ja mukavuuksineen. Sinun ei tarvitse maksaa internetistä ja siivouspalveluista joka kuukausi! Lisäksi sinun ei tarvitse käsitellä kalliita pitkäaikaisia vuokrasopimuksia.
  • Kiinteistöalan ammattilaiset voivat hyötyä yhteistyöstä ulkomaisten toimistojemme kanssa heidän projekteissaan. Ja tulokset voivat olla palkitsevia ja kannattavia, koska ne tarjoavat sinulle arvokkaita liidejä.

Yllä olevien etujen seurauksena monet itsenäiset ammatinharjoittajat, ammattimaiset freelancerit, ovat siirtyneet Ideal Estates -yhteistyöhön, jossa tarjoamme suuren ja modernin toimiston edut sekä yhteistyön ulkomaisten toimistojen kanssa.

Työskentele kanssamme

Kiinteistönvälittäjä/ammattilainen

Haemme päteviä kiinteistöalan ammattilaisia toimimaan yhteyshenkilönä myyjien ja ostajien välillä. Kiinteistönvälittäjän tehtäviin kuuluu listausten markkinointi sekä ostajien ja myyjien neuvonta. Asiakkaan tarpeiden ja taloudellisten resurssien arvioiminen näihin tarpeisiin vastaavien ratkaisujen ehdottamiseksi on välttämätöntä.

Tämä on loistava tilaisuus kiinteistönvälittäjille, jotka haluavat edetä urallaan. Tarvitsemme useita ihmisiä, jotka puhuvat seuraavia kieliä turkin lisäksi:

  • Englanti
  • Ruotsi
  • Saksa
  • Suomi
  • Arabia
  • Venäjä
Vastuut
  • Tarjota neuvoja ja apua myyjille ja ostajille kiinteistöjen markkinoinnissa ja ostossa oikeaan hintaan ja parhain ehdoin.
  • Olla ostajien mukana asunto käynneillä ja katsastuksissa ja antaa palautetta asunnon soveltuvuudesta ja arvosta.
  • Arvioida asiakkaiden tarpeet ja taloudelliset valmiudet sopivien ratkaisujen ehdottamiseksi.
  • Välivaiheen neuvotteluprosessit, neuvoa asiakkaita markkinaolosuhteissa, hinnoissa, asuntolainoissa, lakisääteisissä vaatimuksissa ja niihin liittyvissä aiheissa sekä varmistaa reilu ja luotettava kauppa.
  • Suorittaa vertaileva markkinatutkimus kiinteistön arvon määrittämiseksi.
  • Luoda suositusjärjestelmä asunnon omistajien kanssa.
  • Luonnostella juridisia asiakirjoja, kuten vuokrasopimuksia, asiakirjoja, päätöslausuntoja sekä osto- ja myyntisopimuksia.
  • Ylläpitää kiinteistömarkkinoita ja parhaita käytäntöjä.
Edellytykset ja Taidot
  • Osoittaa kokemus kiinteistöalan ammattilaisena tai myyjänä toimimisesta.
  • Itsenäinen työskentelykykyä yhdistettynä poikkeuksellisiin ihmissuhdekykyihin.
  • Hyvät myynti-, neuvottelu- ja vuorovaikutustaidot.
  • Internetin ja MS Officen tuntemus.
  • Joustava työaikasi suhteen.
  • Ajokortti suotava, mutta ei välttämätön.
  • Ennakoiva ja yhteistyökykyinen tiimipelaaja.

 

Toimistopäällikkö

Haemme kiinteistönvälitys toimiston johtajaa hoitamaan toimistomme asioita. 

Tämä sisältää kaiken toimistotarvikkeiden hankinnasta ja tarjoilun järjestämisestä urakoitsijoiden johtamiseen ja arkistoinnin valvontaan. Toimistopäällikölle voi liittyä myös hallinto- tai johtoassistenttitehtäviä, jotka voivat tarkoittaa asiakkaiden vastaanottamista, kalenterien hallintaa, tapaamisten sovittamista ja tiedusteluja. 

Saatat myös auttaa myyntiedustajia ja isännöitsijöitä heidän paperityössään, mukaan lukien lomakkeiden ja sopimusten tekemisessä, varmistaa, että hallinnolliset tehtävät suoritetaan tehokkaasti, hallita henkilöstön aikatauluja ja ylläpitää kirjanpitoa.

Toimistopäällikön tehtävät:
  • Kiinteistönhoitosuunnitelmista tiedottaminen erikoistuneen henkilöstön ja/tai ammattihenkilöstön kanssa.
  • Yrityksen toiminnan tukeminen ylläpitämällä toimistojärjestelmiä ja valvomalla henkilöstöä.
  • Toimistopalveluiden ylläpito järjestämällä toimiston toimintoja ja -menettelyjä, laatimalla palkanlaskentaa, valvomalla kirjeenvaihtoa, suunnittelemalla arkistointijärjestelmiä, tarkastelemalla ja hyväksymällä toimitustarpeita sekä jakamalla ja valvomalla toimistotehtäviä.
  • Arkistollisten viitteiden tarjoaminen määrittelemällä menettelyt tietueiden säilyttämistä, suojaamista, hakua, siirtoa ja hävittämistä varten.
  • Toimiston tehokkuuden ylläpitäminen suunnittelemalla ja toteuttamalla toimistojärjestelmiä, ulkoasuja ja laitehankintoja.
  • Suunnitella ja toteuttaa toimistopolitiikkaa luomalla standardeja ja menettelytapoja, mittaamalla tuloksia standardeihin nähden ja tekemällä tarvittavia muutoksia.
  • Toiminnallisten vaatimusten täyttäminen aikatauluttamalla ja määräämällä työntekijöitä; seurata työn tuloksia.
  • Pitää johdon ajan tasalla tarkastelemalla ja analysoimalla erityisraportteja; tietojen yhteenveto; trendien tunnistaminen.
  • Budjetin ja järjestelmähallinnan seuranta, mukaan lukien vuosibudjetit, eri työntekijöiden aikataulut, kiinteistöjen käyttöasteet ja palkanlaskenta.
  • Osallistua tiimityöskentelyyn saavuttamalla asiaan liittyviä tuloksia tarpeen mukaan.

 

Kiinteistö Assistentti

Etsimme organisoitua kiinteistö assistenttia tukemaan asunto tiimiämme. Kiinteistönvälittäjän tehtävänä on auttaa yrityksen kiinteistönvälittäjiä ja välittäjiä hallintotehtävissä. He voivat vastata puheluihin ja sähköposteihin, ylläpitää ja jakaa huoneisto luetteloita, arkistoida asiakirjoja, auttaa asuntojen stailauksessa esittelyä varten, pitää markkinointi luetteloa ja sopia tapaamisia.

Menestyäksesi kiinteistönvälittäjänä sinun tulee olla hyvin organisoitunut ja sosiaalisesti itsevarma. Erinomaisen kiinteistönvälittäjän pitäisi pystyä pitämään toimisto sujuvasti toiminnassa ja mahdollistamaan myyntiedustajien tehokkaan toiminnan.

Kiinteistö Assistentin tehtävät:
  • Asiakkaiden tervehtiminen, puhelimeen vastaaminen ja jatkopuheluiden soittaminen.
  • Kirjeenvaihdon valmistelu, tapaamisten sovittaminen ja matkajärjestelyjen tekeminen.
  • Kiinteistö lomakkeiden ja asiakirjojen valmistelu.
  • Esittelyjen koordinointi ja asuntojen katselujen avustaminen.
  • Tarvikkeiden tilaaminen, markkinointi materiaalin valmistelu ja jakelu.
  • Sähköisten ja paperisten arkistointijärjestelmien ylläpito.
  • Listausmateriaalien valmistelu ja asuntojen julkaiseminen.
  • Asiakastietokannan hallinta ja raporttien laatiminen.
  • Avustaminen sulkemisprosesseissa.
  • Muiden tehtävien hoitaminen toimeksiannon mukaisesti.
Kiinteistö Assistentin vaatimukset:
  • Ylioppilastutkinto.
  • Aikaisempi kokemus kiinteistöalalta katsotaan eduksi.
  • Hyvät kommunikaatio taidot sekä suulliset että kirjalliset.
  • Microsoft Office -taito.
  • Kykenee työskentelemään itsenäisesti ja osana tiimiä.
  • Vahvat lasku- ja organisointitaidot.
  • Kriittinen ajattelu ja ongelman ratkaisukyky.
  • Vahva huomio yksityiskohtiin.

Compare listings

Compare