Property in Alanya. Ideal Estates, +90 532 777 4 777

PALVELUT

Korkeatasoinen Asiakaspalvelu

"Aitoa palvelua varten on lisättävä jotain, jota ei voi ostaa tai mitata rahalla, ja se on vilpittömyyttä ja rehellisyyttä." – Don Adams
Don Adams
Don Adams

Korkeatasoinen Asiakaspalvelu

Ideal Estates pyrkii tarjoamaan asiakkaillemme edullisimmat ja oikeat kiinteistöpalvelut Alanyassa, Emme ainoastaan pyri tarjoamaan erinomaista ennakkomyynti palvelu, vaan jatkamme myös suhdettamme auttaaksemme sinua myynnin jälkeisissä palveluissamme niin kauan kuin omistat kiinteistösi. Palvelualttiit kiinteistönvälittäjät tekevät Alanyan kiinteistön ostamisesta ja sijoittamisesta helpompaa kuin voit kuvitella. 

Päätavoitteemme on ylläpitää korkeaa Asiakaspalvelu tasoa varmistaaksemme kaikkien asiakkaidemme tyytyväisyyden. Saavutamme tämän pitämällä seuraavat periaatteet mielessä;

  • Oikea viestintä
  • Empatia asiakasta kohtaan
  • Asiakkaiden tarpeisiin vastaaminen
  • Aktiivinen kuunteleminen
  • Olla läpinäkyvä

Parhaat käytännöt, jolla korkeatasoinen Asiakaspalvelu tarjotaan

Paras käytäntö on kaupalliset tai ammatilliset menettelyt, jotka hyväksytään tai määrätään oikeiksi tai tehokkaimmiksi.

IDEAL Estates toimii korkeimmalla rehellisyydellä auttaessaan asiakkaita päätöksenteossa. Kunnioitamme heidän valintojaan myös kommunikoidessamme asiakkaidemme kanssa ja antaessamme suosituksia.

IDEAL Estatesilla on resurssit ja kapasiteetti tarjota omaisuuden arvostusta ja sijoitusneuvontaa sekä kaikenkokoisten ja eri paikassa olevien kiinteistösijoitusten hallintaa.

Asiakkaiden saavuttaminen erottaa meidät, me menestymme, kun taas muut yritykset vain selviävät. Siksi koulutamme tiimiämme tarjoamaan erinomaista asiakaspalvelua.

Hyvä, korkeatasoinen Asiakaspalvelu on varma tapa saada asiakkaamme palaamaan.

Yksinkertaiset asiat, kuten nopeampi vastaaminen tai sovitun ajan pitäminen, voivat vaikuttaa suuresti. Asiakkaan pitäminen on helpompaa kuin uuden hankkiminen, joten noudatamme hyviä Asiakaspalvelu tapoja säilyttääksemme olemassa olevat.

Tehokas ja korkeatasoinen Asiakaspalvelu ja sen parhaat käytännöt, joita noudatamme:

  • Vastata ja korjata ongelmat nopeasti ja tehokkaasti
  • Tehdä asiakkaille helpoksi löytää vastauksia verkkosivustoltamme
  • Pitää lupaukset ja noudattaa määräaikoja
  • Auttaa aidosti asiakkaitamme
  • Palkita Asiakaspalvelu tiimimme
  • Olla omistautunut Asiakaspalvelu tiimi
  • Ottaa yhteyttä asiakkaisiin, kun he ovat saaneet palvelun
  • Pitää kirjaa asiakastiedoista ja tarjota henkilökohtaista palvelua
  • Käyttää Asiakaspalvelu ohjelmistoa palvelun parantamiseksi

IDEAL Estatesin tarjoama vankka ammattitaitoinen neuvonta ja korkeatasoinen Asiakaspalvelu koskee seuraavia alueita: 

Markkinointi

Kiinteistöjen Myynti / Markkinointi

Markkinatutkimus

Kiinteistömarkkinatutkimus

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu / Osto / Myynti / Kiinteistönhallinta

Projektien Kehityskonsultointi

Toteutettavuustutkimus / Kiinteistökehitystutkimus

Kiinteistöomaisuuden Hallinta

Omaisuudenhoito- ja Strategisen Suunnittelun Palvelut

Kiinteistösijoitussalkku

Kiinteistösijoitussalkun konsultointi

Neuvottelu

Neuvottelu / Sovittelu

Sopimukset

Myynti- ja Leasing (Vuokra) Sopimukset

Asiakasanalyysi

Asiakasvaatimus- ja Budjettianalyysi

Salkunhallinta

Liiketila- ja Asuntosalkkujen Hallinto ja Hoito

Leasing

Asuin- ja Liiketilojen Leasing (Kiinteistön Vuokraus)

Kiinteistönvälittäjämme toimivat sinun etujesi mukaisesti suojellakseen kiinteistöä, pitääkseen sen käytössä, kerätäkseen maksuja, tehdäkseen budjettiparannuksia ja pitääkseen kirjaa. Kun neuvottelemme puolestasi, asiantuntijamme ovat monipuolisia ja tuloshakuisia ja heillä on laaja kokemus kiinteistöalalta, mukaan lukien liikekiinteistöomaisuuden ja salkun hallinta. IDEAL Estates on luonut asiakastyytyväisyyteen keskittyvän liiketoimintamallin luodakseen pitkäaikaisen kestävän suhteen asiakkaidemme kanssa. Johtokunnallamme on yhteistyöhön perustuva lähestymistapa, jonka avulla pystymme kehittämään tiimikeskeisen ympäristön ja opettamaan kiinteistönvälittäjillemme, kuinka saavuttaa parasta etusi. Kiinteistönvälittäjämme osoittavat erinomaista asiakaspalvelua, liiketoiminnan näkemystä ja strategista suunnittelua. He käyttävät myös erilaisia kiinteistöjen myyntitekniikoita, mukaan lukien pätevyys, suostuttelu, strategia, tarjouskilpailu ja sulkeminen. Heillä on vahvat kommunikaatio- ja ihmissuhdetaidot rakentaa ja ylläpitää suhteita asiakkaiden, henkilöstön ja työkumppaneiden kanssa.

Compare listings

Compare